niedziela, 27 lipca 2014

Zapowiedź.

Bez zobowiązań...


Opis: Nowa sensacja w świecie mody. Młoda, pełna życia i pomysłów, piękna projektantka jest na celowniku paparazi i plotkarskich gazet. Moni Blue jednak się tym nie przejmuje. Cieszy się, że jej kariera idzie w górę i stara się wykorzystać dobrze te 5 minut sławy. Zwykle nie angażuje się w związki i stawia prace na pierwsze miejsce. Jej spotkania z przeciwną płcią kończą się sexem, ale uważała to za pojedynczą przygodę. Czy to się zmieni? Ktoś pojawi się na pierwszym miejscu niż praca?





Taka zachęta :) Zainteresowani? Będzie to publikowane w 4 dużych częściach, byście się nie nudzili, kiedy będę pisać kolejne promty z serii Alex'a i Arii według waszego życzenia. ^^

A tak po za tym. Jestem ogromnie zadowolona, że w ogóle chcecie czytać te promty. Nie jestem jakąś wielką pisarką. Piszę, bo mnie to odpręża. Nigdy nie sądziłam, że spotka się to z dobrą opinią. Mój pierwszy blog 'Forgive him?' (usunięty) nie był miło komentowany i bałam się tego samego, a tu takie miłe zaskoczenie. Dziękuje. xo



1 komentarz: